[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2020. Aug. 6., Cs, 08:31:23 UTC

Hi,

On Thu, Aug 6, 2020 at 10:00 AM Horváth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> wrote:

> Köszi, ezek pont jónak tűnnek! Találtam egy magyar beszerzési forrást:
> https://www.aligvarom.hu/24V-28W-1000-l-h-WIN-241005-keringeto-szivattyu-pump

Ez ránézésre azonos lehet.

Kínából mennyivel lenne olcsóbb vajon? (Én nem rendeltem még soha onnan,
> tehát fogalmam sincs, hogy kitől lehetne rendelni, hogyan megy pontosan a
> rendelés, mennyi idő alatt ér ide, milyen plusz költségek vannak - vám
> stb.) Amúgy a helyi beszerzést preferálom, de kíváncsi lennék az
> árkülönbségre...

Én legutóbb ilyet vettem: https://www.ebay.com/itm/264600391206

Ez a három fázisú BLDC meghajtás PWM/analóg fordulatszám vezérléssel, ez
7000 pénz volt, július 4-én rendeltem, 22-én kaptam meg. 23 ezer helyett a
7 ezer szerintem nem éri meg a potenciális helyi garanciát és vélhetően
ugyaninnen rendelik.

  A rendszerhez kellene sok-sok vezérelhető szelep is! Esetleg tudsz arra
> is valamilyen típust mondani?

Mihez kell annyi vezérelhető szelep? Sok esetben a cső megfelelő méretezése
és egy szivattyú elég lehet, ha "egyennyomású" rendszerben akarod a víz
útját meghatározni.

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.cloud)