[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Aug. 6., Cs, 14:18:30 UTC

  Szia!

Zsolt <epitesz123 at telectronic.hu> írta:
>Szia,

>Hasonló 10 usd... (kicsit kisebb, kicsit olcsóbb, kicsit vacakabb :)
>https://www.aliexpress.com/item/32882906427.html
>
>Egyébként ha tartály akkor miért nem jó az IBC tartály ? kb. mindenki azt
>használja.

   Nem biztos, hogy befér a pinceajtón. Plusz szigetelni kellene azt is. A pince elrendezése ráadásul olyan, hogy hosszúkás, keskeny tartály jobban elfér - lent összeépítve.

  Az IBC-n persze van csőcsatlakozás, tehát oda már nem csak a bemerülő szivattyú lenne jó.

>Ha pumpa akkor miért nem jó a mosógép szivattyú ?

  Nem tudom, azok hány üzemórára vannak tervezve. Bemeríteni macerásabb, mint egy kimondottan bemerülő szivattyút. De elvileg akár az is lehetne!

>Esetleg még az olcsó bestway-es medence vízforgató ?

  Ez is jó ötlet, ha bírja a strapát (sok üzemeltetés, melegvíz). De gondolom ezt sem lehet bemeríteni, tehát ha barkács fa tartályról van szó, akkor macerás a használata.

    Horváth Zsolt