[Epitesz-barkacs] Vakondháló lerakása részletekben

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Aug. 19., Sze, 06:14:20 UTC

  Sziasztok!

  Adva van egy kb. 300m2-es udvar. Tarkítva mindenféle "terepi" akadállyal. Pl. betonozott kocsibehajtó (mármint a keréknyom ki van betonozva lapokból), terasz, kerítés stb.

  Kellene leraknom vakondhálót, de egy menetben nem tudom megcsinálni. Viszont ahogy haladok előre, egyre nagyobb lesz a valószínűsége, hogy bejut a háló és a felszín közé a dög és széttúrja az addigi munkámat. :-/ Mivel tudom megoldani, hogy ne jusson be a háló fölé? Hajtsam vissza annyira a hálót hogy a széleken a felszínig felérjen? (Úgy tudom, néha csinál olyat ez a kis szemét, hogy a felszínen elfut valamilyen távolságra és ott újra beássa magát...)

  A másik kérdésem, hogy kb. milyen mélyre érdemes fektetni a hálót? Illetve hogy a kibetonozott kocsibehajtónál hogyan oldjam meg? Szedjem fel a betonlapokat és utána tegyem vissza?

    Horváth Zsolt