[Epitesz-barkacs] Szivattyú (búvár?) melegvízhez

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Aug. 10., H, 13:18:50 UTC

>  A vashordókhoz szigetelést kell készíteni.

   Bocs, közben látom, hogy nagyon benéztem, amit írtál... valamiért nem tudatosult bennem, hogy műanyag hordókat említettél.
   Ez jó ötlet lehet, de ehhez is szigetelés kell, a hely kihasználása pedig nem túl jó. Egyenes falú tartály jobb lenne. De lehet, hogy ez lesz a vége!

  Erről tud valaki nyilatkozni? Mármint hogy nyomás nélküli rendszerben használhatók-e a fűtésszivattyúk?

   Horváth Zsolt