[Epitesz-barkacs] ELMU kötődoboz és a pára

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jan. 12., V, 22:01:07 CET

Megneztem, tobb mint egy metert a bejovo fugg. csovon keresztul
majdnem a dobozig bedugtam, a vegen papirzsepi volt, porzóan száraz
minden,
azt nem tudom hogy ha jön majd az ELMÜ, az óráig a padláson keresztül
megy lebetonozva a drot vagy5 métert, hogy fog-e keresni kötődobozt,
szabvány szerint jöhet-e be ilyen hosszan vezeték úgy hogy nem látni.
(nem mostani epitesnel szabvanyos-e, hanem hogy regen kialakithattak-e
igy)
Ha szukseg lenne arra hogy belenezzenek a dobozba, most lett
leburkolva, akkor lesz megegy kiszallasi dij mire kifureszelem, vagy
letezne valami szabaly amit en honnan tudnek max sejtek, hogy nem
szabad leburkolni, es buntetnek erte?
de akkor meg fessenek halalfejet a dobozaikra, hogy tudja az ember. :)