[Epitesz-barkacs] ELMU kötődoboz és a pára

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2020. Jan. 12., V, 23:15:51 CET

Hi,

On Sun, Jan 12, 2020 at 10:01 PM Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com>
wrote:

> Megneztem, tobb mint egy metert a bejovo fugg. csovon keresztul majdnem a
> dobozig bedugtam, a vegen papirzsepi volt, porzóan száraz minden,

Akkor nem a nevesség miatt van vélhetően a dolog.

azt nem tudom hogy ha jön majd az ELMÜ, az óráig a padláson keresztül megy
> lebetonozva a drot vagy5 métert, hogy fog-e keresni kötődobozt, szabvány
> szerint jöhet-e be ilyen hosszan vezeték úgy hogy nem látni. (nem mostani
> epitesnel szabvanyos-e, hanem hogy regen kialakithattak-e igy)

Az nem érdekli őket, azt nézik, hogy a vezetéket tudják-e szabadon mozgatni
(kihúzni a csövön keresztül), nincs-e rajta szabálytalan kötés.

Nálam törött volt a cső, nem mozgott a vezeték, így kaptam egy
jegyzőkönyvet, hogy szíveskedjek a mérőhely műszaki állapotát helyrehozni,
ami azt jelenti, hogy a legújabb szabályok szerint kell mindennek
történnie. Mivel épp bővítést terveztem 3 fázisra, így nem okozott
problémát a dolog, de több mint 200 ezer forint ez a dolog a bővítés nélkül.

> Ha szukseg lenne arra hogy belenezzenek a dobozba, most lett leburkolva,
> akkor lesz megegy kiszallasi dij mire kifureszelem, vagy letezne valami
> szabaly amit en honnan tudnek max sejtek, hogy nem szabad leburkolni, es
> buntetnek erte?

Biztos, hogy van szabály, hogy hozzá kell férniük. Ha nem egy mogorvát
fogsz ki, akkor lehet, hogy kijön még egyszer. Ha meg a hónap kiváló
dolgozóját fogod ki, akkor meg kapsz egy jegyzőkönyvet, mint én.

--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.live)