[Epitesz-barkacs] klímarögzítés

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 21:12:25 UTC

> Valóban ilyen árak vannak, de egy klíma árához képest már nem olyan
> egetverő.

nem, de ez mar siman atlenditene azon, hogy inkabb szereljek fel nekem,
most is gondolokodom rajta, pedig keritettem szivattyut, rendeltem
fittinget hozza.

> Persze nem 145mm-es mosdócsavarban kell gondolkodni, én ehhez
> a feladathoz a konkrét körülményektől függően legalább 20mm átmérőjű
> "gömbvasat", méterre kapható menetes orsót, vagy még vastagabb
> acélcsövet használnék.

ranezesre a konzolon 10es anyagra valo lyukak vannak, de persze nem szamit,
a lenyeg, hogy a teglaban stabil legyen, ha vastagabb anyag kell akkor az
kell.

> De a klímások biztosan találkoztak már ilyen
> feladattal. Ha úgy jó lesz, néhány héten belül pesztrálok egy szerelést,
> megkérdezem őket.

Az kivalo lenne,
köszi,

gyanum szerint nem félnek nagyon, 4 csavarnal 5-10 kilot tart egy csavar az
nem sok, mondjuk a razkodas aggaszthat, meg hogy 3 emelet magasan van :)
majd 15 eve havernak szereltunk fel kosaras kocsival ket klimat a
masodikra, de latszik oreg vagyok, nem emlekszem hogy agyaltunk volna
rajta, meg hogy mivel csinaltuk meg milyen tegla volt.
Valoszinuleg nudli feladat, de egyszer elerkezik az ember oda, hogy inkabb
megfizeti  a nála jobban keresőket.
De különben ahogy öregszik az ember, már nem olyan könnyelmű, ezért is
agyalok többet :)