[Epitesz-barkacs] klímarögzítés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 10:06:40 UTC

Sziasztok!
Szia Sándor!

Itt a munkahelyemen 8 split klímát tudtam megnézni.
Ezeket legalább 3 cég szerelte fel.
Egy részül gyári tartón van, másik részük házilag hegesztett tartón.
Mindegyiken hatlapfejű csavart látok, némelyiken ez rozsdamantes, másikakon
le lett festve.

Nem tudom, segítettem-e ezzel.

Üdv. Tibi

Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 22.,