[Epitesz-barkacs] klímarögzítés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 11:35:30 UTC

Bocs!
Nem írtam, hogy ennek az épületnek a kora valahol 20 és 30 év között van.
Emiatt biztos, hogy lyukacsos téglából épült.
A klímák egy része a hungarocellel szigetelt falon van.
Valóban mindegyiket a földön állva, vagy létráról szerelték, mert a
csavarok maximum 2,5 méterre vannak a földtől.

Sandor Szali <szali.sandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 23.,
Cs, 11:43):