[Epitesz-barkacs] klímarögzítés

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 12:54:02 UTC

Egy klimassal beszeltem kozben, az nem izgulja tul a dolgot, 10cm lyukacsos
teglaba valo tiplit ker a boltban, 15 cm csavar, es nem is tocsavar, azt
nem tudom hogy egyedul mikor kirakja az ablakon hogyan teker be csavart a
falba. Igy csinalja, de nem akartam 3x rakerdezni.
Egyszerubb ratenni a felrogzitett konzolra, de a jobb oldalon a kulso
csavart nem lenne egyszeru betekerni.