[Epitesz-barkacs] agressziv Teddy

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jún. 17., Sze, 15:11:39 UTC

Gondolom mindenfajta gyengeségnél esélyes.
Ez a  glett amit utoljara kapott nagyon vekony réteg, az a porszeru
rimano plus A, szavatossagi idon tul, de a csomosodason kivul tonkre
tud menni egy ilyen zsákos gipszes anyag?
Nekem ugy remlik ezek a befejezo glettek mindig osszeporozzák az ember
kezét ha hozzányúl.
Száraznak csontszáraz.