[Epitesz-barkacs] agressziv Teddy

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2020. Jún. 17., Sze, 16:09:32 UTC

Amikor már több réteg festék van fönn és csak a hibákat gipszeli az ember,
akkor hajlamos feljönni. (Épp a múlt héten festettem, a plafonon nálam is
előfordult :-( )
Hasznos lett volna a glettelés előtt is mélyalapozni, hogy jobban
megtapadjon. Festés előtt mindenképp érdemes, már csak a fal egyenletes
szívóképessége miatt is.
Nem jobban párazáró, mint maga a festék.

üdv

Gábor