[Epitesz-barkacs] agressziv Teddy

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2020. Jún. 17., Sze, 16:15:56 UTC

Érdekes, hogy ha a csontszáraz draga glettet nedves ruhával finoman
dörzsölöm, átnedvesedik és olyan kenhető lesz mint előtte.
Ez most vagy döglött, vagy ez a 0-10mm glett ez ilyen? Rimano Plus A.
Nagyon furcsa lenne, de ki tudja.

Inkabb a Rimano 3-6-tal fejezem be.
Mélyalapozó az egész fal és plafonfelületre javasolt, ahol nem volt
probléma oda is, vagy csak ahol javitas, glettelés van, oda?