[Epitesz-barkacs] Vasbeton frsa

Gbor Auth auth.gabor at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 08:09:19 UTC

Hi,

On Mon, Sep 14, 2020 at 9:41 AM Horvth Zsolt <hozso_001 at freemail.hu> wrote:

> Panel laksban kellene felfrnom nhny dolgot egy ismersmnek. Az egyik
> helyen nagyon elakadtam, valsznleg vasat talltam el... (kb. 30 percig
> toltam neki, de alig haladtam elre. tvefrval, kzethez val frval.
> Sajna fmhez val csigafr nem volt nlam.)

Panelbeton nha tud meglepetseket okozni, ha elkapsz egy combosabb
kavicsot vagy cementes zrvnyt, szval nem biztos, hogy vasat kaptl el,
simn lehet, hogy csak kemnyebb a beton. Rendes terej frkalapcs kell
hozz.

Panelos lmnyeim kztt van az, hogy szombat reggel arra bredtem (s mg
tbb mint szzan), hogy valaki kis frgppel prblja felfrni a kpet s
a szz laksos pletben pont gy tnt, mintha a fejed felett frnnak:
-
Vrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjj...
sznet.
-
Vrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjj...
sznet.
-
Vrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjj...
sznet.
Hossz sznet, embernk elment klcsnkrni egy frkalapcsot.
- Tak-tak-tak-tak. Ksz.

Mg egy krds! n elszr kisebb lyukat szoktam frni, mint amekkora
> vglegesen kell. Viszont most elgondolkodtam, hogy ez j mdszer-e.

Nem, nem j mdszer.

--
Bye,
Auth Gbor (https://iotguru.cloud)