[Epitesz-barkacs] Vasbeton fúrása

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2020. Sze. 14., H, 08:17:41 UTC

Gábor Auth wrote:
> Panelbeton néha tud meglepetéseket okozni, ha elkapsz egy combosabb kavicsot vagy cementes zárványt,
> szóval nem biztos, hogy vasat kaptál el, simán lehet, hogy csak keményebb a beton. Rendes ütőerejű
> fúrókalapács kell hozzá.
Kaviccsal is érheti meglepetés az embert. Jártam úgy, hogy nyomtam neki a gépet, mint süket a
csengőt, egyszer csak átértem. Jaj, de jó! Aztán vettem észre, hogy úgy értem át, hogy a túloldalon
(ráadásul fürdőszoba volt), közel A4 lapnyi méretben átszakadt a fal (a nemrégiben felújított
csempével együtt persze...). A törmelékben pedig egy ökölnyi kavics volt. Kevés szent maradt az égben...
A fal ott nyilván elgyengült, hiszen ha mondjuk 10 centis a betonfal, de abból 7 centi a kavics,
akkor érthető, hogy a fal engedett. :)

Károly