[Epitesz-barkacs] Fűtés mennyire?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2022. Jan. 3., H, 23:55:09 UTC

Apósom  B30-as téglából épült, nagyon rosszul záró, ósdi fa ablakokkal ellátott Kádár-kocka házát több télen is fűtés nélkül hagytuk. Igaz, a vízhálózatot és a fűtés rendszerét víztelenítettem, de +4 Celsius fok alá nem ment le a házban a hőmérséklet sohasem. Azt, hogy vajon a külső falakban levő csövek elfagytak volna volna-e, nem merném megtippelni.

Üdv: Misi