Tue, 22 Aug 2006 20:51:29 +0200

Köteles Ferenc <aksucef@freemail.hu>

Re: [Java lista] Re: thread sleep kérdés

On Tue, 22 Aug 2006 20:15:41 +0200 (CEST)
javalist@javasite.bme.hu wrote:

> *** Felado: Szabó Árpád Zoltán <szaboaz@freemail.hu> ***

> Mi a helyzet az LCD kijelzővel ebből a szempontból (homár és k
övér
> lúd)?
Jó kérdés, esetleg megpróbálom a pixelekkel is szinkronizáltatn
i;-))
Komolyra fordítva, már gondolkodtam a dolgon, valszeg egy
katódsugárcsöves monitor lehet a megoldás. Mivel nem kell nagy felb
ontás
és színmélység, talán eléggé fel lehet húzni a frissíté
st.
Vagy van más ötleted is (én nem vagyok igazán műszaki ember)?

És persze bocs mindenkitől az offtopic-ért...

--
Minden jót,

Feca

Softwared by Debian GNU/Linux
Just because you're paranoid, it doesn't
mean they're not out to get you.