Wed, 23 Aug 2006 10:07:13 +0200

"Zoltan Mozes" <sezoM_natloZ@epam.com>

RE: [Java lista] Re: thread sleep kérdés

Sziasztok

Az egész thread ott tért tévútra hogy ha ilyen finom
időzítésekre és HWközeli dolgokra van szükséged akkor erre
ugye van más az iparban programozási nyelv.

Feladathoz válassz nyelvet.

Best Regards,
Zoltán Mózes
Lead SW Test Engineer

EPAM Systems
Budapest office, Hungary (GMT+1)

Office phone:        +36 (1) 327-74-XX
Office fax:            +36 (1) 327-74-20
Mobile phone:       +36 (20) XXX-XXX
E-mail:                 Zoltan Mozes@epam.com

http://www.epam.com

CONFIDENTIALITY CAUTION AND DISCLAIMER
This message is intended only for the use of the individual(s) or
entity(ies) to which it is addressed and contains information that is
legally privileged and confidential. If you are not the intended
recipient, or the person responsible for delivering the message to the
intended recipient, you are hereby notified that any dissemination,
distribution or copying of this communication is strictly prohibited.
All unintended recipients are obliged to delete this message and destroy
any printed copies.