Wed, 23 Aug 2006 22:21:45 +0200

Böszörményi Péter <tsilvelbmz@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: j2ee fejlesztes csapatban + XP

Huh, hat hazudnek, ha azt mondanam, hogy minden teljesen tiszta. :)
Latom, meg messze van az, hogy elmondhassam: na, van mar valami
ralatasom a dolgokra. Itt jon egy - talan sokszor elhangozz - kerdes.
Merre es hogyan erdemes tovabb menni? Nincsen szinte semmi tapasztalatom
  ezen a teruleten, de mindenkeppen meg szeretnem ismerni oket (mar csak
azert is, h ertsem, hogy mit beszelnek korulottem). Van-e esetleg valami
ajanlott utvonal, amit kovetve erdemes megismerkedni a kulonbozo
lehetosegekkel, es hogy melyikhez mikor kell nyulni?