Wed, 23 Aug 2006 22:40:41 +0200

"Tamás Cservenák" <kanevresc.t@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: j2ee fejlesztes csapatban + XP

Hat, en csak konyvet tudok ajanlani :)

"A Biblia", ez a konyv valojaban sok "miert?" re ad valaszt. Nincs benne egy
sor Java kod sem kb. a ketharmadaig, es az elozo levelben ecsetelt
filozofiat irja le boven (amikor eloszor olvastam, azt hittem hogy itt
valami tevedes van -- sok duma semmi kod. Azot ujra es ujra atlapozom). Rod
Johnson a "J2EE gyilkosa" becenevet viseli es a Spring alkotoja. Ebben a
konyvben (2002-es!) meg nem is letezett a Spring, hanem pont a konyv
folyaman keletkezett "pelda keretrendszer" adta az otletet es szolgalt
alapul a spring framework reszere. Regi konyv, de ez a konyv sullyesztette
el (az akkor meg nem letezo EJB 3.0-t).
http://www.amazon.com/gp/product/0764543857/sr=8-1/qid=1156365130/ref=pd_bbs_1/102-0097277-6174509?ie=UTF8
2003-ban rendeltem a Kiskapun asszem, lehet hogy megvan nekik.

Es "a folytatas" -- Klonok Tamadnak. Ez valojaban -- ha az elozo konyvet a
filozofia alapkovenekt tekintjuk -- pont az elozo konyv ellenkezoje. Itt mar
letezett a spring 1.0 es tomor peldakon keresztul majdnem minden alkalmazasi
teruletet felolel. Nagyon tomeny, nem erdemes a Biblia eloismerete nelkul
olvasni, illetve lehet de nem fogsz erteni es sok "miert?" kerdesed lesz...
http://www.amazon.com/gp/product/0764558315/sr=8-3/qid=1156365130/ref=pd_bbs_3/102-0097277-6174509?ie=UTF8
Szinten kiskapun szereztem.

Remelem segit.
~t~

On 8/23/06, javalist@javasite.bme.hu <javalist@javasite.bme.hu> wrote:

> *** Felado: Böszörményi Péter <zmblevlist@gmail.com> ***
>
> Huh, hat hazudnek, ha azt mondanam, hogy minden teljesen tiszta. :)
> Latom, meg messze van az, hogy elmondhassam: na, van mar valami
> ralatasom a dolgokra. Itt jon egy - talan sokszor elhangozz - kerdes.
> Merre es hogyan erdemes tovabb menni? Nincsen szinte semmi tapasztalatom
>   ezen a teruleten, de mindenkeppen meg szeretnem ismerni oket (mar csak
> azert is, h ertsem, hogy mit beszelnek korulottem). Van-e esetleg valami
> ajanlott utvonal, amit kovetve erdemes megismerkedni a kulonbozo
> [...]
1. csatolt állomány (2795 bájt)