Tue, 8 Aug 2006 14:30:58 +0200

"Hollósi Balázs" <szalabisolloh@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: int[] to BufferedImage

egy motion jpeg stream-et dolgozok fel. mivel ez megadott strukturaban
egymas utan kuldi a jpeg contentet, feldarabolom, es kiolvasom a file
byte-jait. ezek a byte-ok 0-255ig terjedo adatot hordoznak. ez ugye
csak integerbe fer bele java-ban. (ha nem, javits ki)

ha viszont byte tombot toltok fel, es irok ki fajlba, a (nem java-n
beluli, hanem a protokoll es java kozti) tipuskonverzio miatt modosul.
csupan ennyi bajom volt vele :)