Tue, 8 Aug 2006 14:38:34 +0200

Zsombor <robmoszg@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: int[] to BufferedImage

On 8/8/06, javalist@javasite.bme.hu <javalist@javasite.bme.hu> wrote:

> *** Felado: "Hollósi Balázs" <hollosibalazs@gmail.com> ***
>
> egy motion jpeg stream-et dolgozok fel. mivel ez megadott strukturaban
> egymas utan kuldi a jpeg contentet, feldarabolom, es kiolvasom a file
> byte-jait. ezek a byte-ok 0-255ig terjedo adatot hordoznak. ez ugye
> csak integerbe fer bele java-ban. (ha nem, javits ki)
>
> ha viszont byte tombot toltok fel, es irok ki fajlba, a (nem java-n
> beluli, hanem a protokoll es java kozti) tipuskonverzio miatt modosul.
> csupan ennyi bajom volt vele :)

Továbbra sem értem miért ragaszkodsz az int-é konvertáláshoz. Az egy byte
ugyanugy egy byte, ha beolvasod, mintha kiirod.
S hidd el, már számos ember olvasott http-röl byteonként (vagy byte
tömbönként) jpeg-et, és irt ki a filerendszerbe, mindenféle konvertálás
nélkül is.

Zs
1. csatolt állomány (1341 bájt)