Thu, 10 Aug 2006 15:24:33 +0200

Paller Gabor <robag.rellap@chello.hu>

Re: [Java lista] komponens vs package szerkezet

Vagyis hierarchikus komponensmodelled van? Mi a komponenskezelo?
Ez egy statikus vagy dinamikus komponensrendszer?
Azert kerdezem, mert  ha dinamikus a komponensrendszer (ami Javaban eleg
kezenfekvo),
akkor semmi oka nincs annak, hogy a komponenshierarchiat Java
osztalyhierarchiaban is lekepezd.

Udv, Gabor