[Java lista] win32 tomcat debug

chico chico at tisztanet.hu
2006. Dec. 5., K, 21:57:03 CET

Szia!

Talán annyiban más/jobb, hogy képes a Tomcat-et az Eclipsen belül futtatni
(pl. win alatt), de nem a tomcat.exe hívással, hanem a bootstrap.jar -on
keresztül. Így nem függ attól, hogy win vagy linux a tomcat, és nem kell a
debug port és egyébb beállításokat kezelni, a plugin megcsinál mindent.
(Azt hiszem, hogy az eredeti kérdező a windows alatti Tomcat debuggal
kinlódott).

Üdv,
Chico