[Java lista] client-cert

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2006. Dec. 6., Sze, 15:29:00 CET

Sziasztok!

Van egy alkalmazás, ami egy servlettel kommunikál, HttpURLConnection -
ObjectIn/OutputStream-en keresztül küld objektumokat. Erre szeretnénk
valami erősebb authentikációt. Nem nagyon vagyok még járatos a dologban,
de gondolom a Basic/Form based authentikáció kizárva, a client-cert féle
megoldással kellene valamit kezdeni. Google-t már gyötröm egy ideje, de
nem találtam semmi használható példát azon kívül, hogy a web.xml-t
hogyan kell beállítani. Főleg a kliens oldalra nem találtam példát, hogy
az alkalmazás hogyan tud bejelentkezni. Ha esetleg valakinek van egy
példaprogramja, vagy tud valami használható linket azt szívesen fogadom...

Előre is köszönöm
Péter