[Java lista] java graphics

Jozsef Tabanyi joco at kac.duf.hu
2006. Dec. 6., Sze, 22:59:35 CET

szia,

ugye ez a for ciklus nem a paint()-ben van?
mert akkor nem a vonal elfordulasanak animaciojat fogod latni,
hanem x db vonalat kulonbozo szogben elfordulva.

ha animaciot akarsz, akkor egy kulon szalat kell inditanod,
melyben noveled az elfordulasi szoget es hivod a repaint()-ot,
majd a sleep()-et.
a paint()-ban meg csak torlod a canvas-t, es kirajzolod
a vonalat az aktualis szogben.

joco

Jozsef Tabanyi
mailto:jozsef at tabanyi.hu