[Java lista] java graphics

CsaplarZoltan at sch.bme.hu CsaplarZoltan at sch.bme.hu
2006. Dec. 7., Cs, 09:57:37 CET

Hali!

Köszönöm szépen az eddigi ötleteket!

De sajna még mindig nem jó. :(
Az nem nagyon jó megoldás most szerintem, hogy drawRect-el rajzoltatok egy
fehér négyszöget, mert előfordulhat, hogy két alakzatot egyszerre
szeretnék forgatni és nincsenek egymás mellett és így körülményes még
plusszba rajzolgatni. Vagy rosszul gondolom?
Nem igazán látom át ezt az egészet, de kipróbáltam és ha belerakok egy
paintComponent hívást a forgató metódusba, akkor rendesen forog, csak az a
baj, hogy nem csak az, amit szeretnék, hanem minden ami a rajzlapon van.
:(

Nem tudom mit lehetne tenni?

Üdv.:
Zoli