[Java lista] Javagrund

Stef stefhun at gmail.com
2006. Dec. 10., V, 17:02:07 CET

Ez kevés...
Igaza van Péternek. Én szinte hetente nézem, és az ígért lista arhívum
tükrözés sem készült el, pedig be lett ígérve. Persze az eredeti site
keresője nem megy, így esélytelen az arhívumban keresni. :-(
Ja, persze, erre mindárt az válaszolja valaki, hogy ott van az, csak éppen
2006. szeptembertől... :-)
Biztos, hogy más is úgy van vele, hogy sokszor a google után a lista arhívum
következne, és csak utána a levélírás.

Stef