[Java lista] JComboBox(hash)

Laja laja at freemail.hu
2006. Dec. 13., Sze, 16:22:59 CET

Hali!

Hol találok, vagy hogyan tudok csinálni olyan swing comboboxot, aminek
egy hash-t adok meg, és megjelenítésnél az értékeket teszi ki a GUI-ba,
viszont egyébként a kulcsal tudok egy elemre hivatkozni. Vagyis a
getSelectedITem a kulcsot adja vissza, a setSelectedItem-nek is a
kulcsot adom meg, stb.

(Megvallom igazán nem is értem, eleve miért nem ilyenre csinálták. Hisz
a legritkább dolog, hogy egy programban a combobox elemit nevük alapján
használjuk, legtöbbször valami kóddal dolgozunk, ami majd a GUI-n a
nyelvtől meg egyebektől függően megjelenik valami névvel. Nem beszélve
arról, hogy mi van ha két azonos nevűt akarok kirakni... vagy ha két
különböző nevűt egyformaként akarok kezelni. Persze mindezek megoldhatók
, csak körülményesen, ezerszer egyszerűbb lenne ilyenekre egy hash alapú
combobox.)

Laja