[Java lista] Keresés a Javalist archívban

Szabolcs Pota szabolcs.pota at gmail.com
2006. Dec. 14., Cs, 11:00:18 CET

Kedves Listatagok!

Korábbi ígéretemhez hűen, a Javalist archívumát kibővítettem a keresés
funkcióval. A keresési oldal jelenleg a http://javagrund.hu/htdig/
címen érhető el. Erre az oldalra található egy link a levelezőlista
általános információs oldalán is:

Javaslom, hogy mindenki innen használja, mert lehet, hogy a keresési oldal
konkrét helye és neve az idők során változni fog.

A keresést a ht://Dig keresőmotorral oldottam meg és jelenleg az
alapértelmezett kereső oldal jelenik meg. Ahogy időm engedi az oldalt majd
magyarítom és valószínűleg a design is kicsit változni fog, de a keresés már
most is naprakész adatokkal szolgál.

Remélem hasznos lesz ez az új funkció, és ha bárkinek bármilyen megjegyzése
van vagy hibát találtok, akkor kérem jelezzétek.

Üdv,
Szabolcs