[Java lista] frame

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2006. Dec. 29., P, 09:38:46 CET

sziasztok még nagyon kevés grafikus alkalmazást csináltam most csinálom majdnem hogy az első komolyabb gui-mat..mindjárt el is akadtam valami "apróságba"van 1 frame, rajta 1 button megnyomva előhoz egy másik frame-t ami a szűlő cuccait is szeretné használni (pl: mezőkbe begépelt szöveg) de azért maga a frame teljesen más elemeket tartalmazamig nem örököl semmit sehonnan minden ok volt de most ugye pontossan ugyanazok az elemek jelenek meg rajta, mint a szűlőn van :)na most én azt szeretném hogy ilyenkor is vagyis öröklődésnél is azok az elemeke legyenek kint a formon amiket én kitettem netbeans-be. ..ezt hogyan kell ?

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50