[Java lista] frame

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2006. Dec. 29., P, 09:57:47 CET

Szia!

 > amig nem örököl semmit sehonnan minden ok volt de most ugye pontossan
ugyanazok az elemek jelenek meg rajta, mint a szűlőn van :)
Ez teljesen normális működés, sztem egy kicsit félreérted az öröklődés
fogalmát :-)

Amikor származtatsz egy FrameB-t egy FrameA-ból, akkor az azt fogja
jelenteni, hogy FrameA minden műveletével, adattagjával (függvényeivel,
gombjaival, ha így tetszik) is rendelkezni fog a FrameB. Ezért van az,
hogy ugyan abból az ablakból látsz kettőt ;]

Ha csak használni szeretnéd a másik komponenseit, akkor egyszerűen csak
add át adattagnak a konstruktorban, és onnan le tudod majd kérdezni a
szükséges dolgokat, vhogy így:

class FrameA {
    TextField tf = null;
    // ...
    public String getText() { return tf.getText(); }
}

class FrameB {
    FrameA frameA = null;
    public FrameB(FrameA frameA) { this.frameA = frameA; }
    // ...

    public void handleClick() { System.out.println("A FrameA textje: " +
frameA.getText() ); }
}

Ricsi