[Java lista] kompatibiltas 1.3(1.4) vs 1.5

László Szabó dxsdxo at gmail.com
2006. Nov. 15., Sze, 18:24:49 CET

Hali!

1.3-as es 1.4-es IBM-es java kozott a Calendar-okkal volt vmi szivas
(maskepp kezeli a timezone-okat kicsit es neha elmasztak az idok 1 oraval).
Igazabol ami nagyobb gond sztem, hogy valszeg csak IBM jvm-bol fogsz tudni
csatlakozni rendesen (ha direktben az ejb-t hivod).  Olyat en meg nem
probaltam, hogy 6.1-es WAS-hoz regebbi javaval csatlakozzak, de probald ki
minel hamarabb, mert van ra esely, hogy lesz gond.

L.
--------- következõ rész ---------