[Java lista] kompatibiltas 1.3(1.4) vs 1.5

Fisha fisha at freemail.hu
2006. Nov. 20., H, 13:41:59 CET

Hello!

Ugy tunik, hogy megy az 1.4-1.5 kapcsolat. Jndihoz kapcsolodik, beant
szepen megkapja, primitivek, wrapperek, String, Vector, HashMap szepen
atmennek. Ebbol mar meg lehet elni. :)

Az 1.3-1.5 mar gazosabb. Ott ezek kozul a Vector nem ment at
serializalasi problemak miatt. Illetve mas erdekesseg is adodott. A
JNDI-hoz ugyan kapcsolodik, de valami nagyon erdekes namespacet lat.
Nem erdekli, hogy milyen portot adok meg mindig ugyanoda megy. Ami
raadasul se nem server se nem cluster, de meg csak nem is a nodeagent
vagy a deployment manager namespace-e. Ilyenek vannak benne:

saveOutputFilesDir java.lang.String
ldapConfigXML java.lang.String
analyzerConfigXML java.lang.String
LDAP_user java.lang.String
cell javax.naming.Context
LDAP_password java.lang.String
RmtPortalValidatorConfig java.lang.String
LDAP_BASE_DN java.lang.String
RMTCVSLocalPathPrefix java.lang.String
LDAP_URL java.lang.String

A cell contexten keresztul meg lehet talalni a szervereket jo melyen.
Nem tudjatok veletlenul, hogy mi lehet ez a namespace, illetve, hogy
hogyan lehetne ravenni a kicsiket, hogy egy adott server namespace-hez
csatlakozzon, ne ehhez a szornyuseghez?

Elore is koszi,
Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu