[Java lista] Tapestry PropertySelection

Tibor Vatai berko at myrealbox.com
2006. Nov. 16., Cs, 07:50:43 CET

Stef írta:
> Szia!
>
> Nincs resetelve az érték. Nem hivok meg set* metodust, csak a get*-et,
> hogy kiolvassam, amit latok is a listener metodusban, de amikor az oldal
> ujra renderel, akkor mar resetelve van.

Hali!

Tehát a kiválasztott értéked törölve van, vagy csak visszaugrik a listád
az első elemre ? Milyen implementációt használsz a
IPropertySelectionModel-nek ? Mert ahhoz, hogy default érték lehessen
benne az implementációnak (Item implementáció) meg kell valósítani az
equals függvényt. Lehet hogy hibánál ez kavar be. (nem tudja kikeresni a
kiválasztott értéket a listából)

Bye

   Berko