[Java lista] Tapestry PropertySelection

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 19., V, 16:20:37 CET

Szia!

A poplist visszaugrik a lista első elemére.
POJO-k, vannak, és a Zsombor által javasolt implementációt valósítottam meg,
annyi különbséggel, hogy a default sornak az értéke nem null, hanem 0.
A POJO equals() metodusa igy nez ki:
    @Override
    public boolean equals(Object arg0) {
        if (this == arg0)
            return true;
        if (!(arg0 instanceof Helyseg))
            return false;
        final Helyseg hely = (Helyseg) arg0;
        if (hely.getMegnevezes().equals(getMegnevezes())
                && hely.getIranyitoszam().equals(getIranyitoszam()))
            return true;
        return false;
    }
Tehát az equals implementálva van. Kipróbáltam, és a teszt alapján ez jól is
működik.

Item implementációnak mit nevezünk?

Stef