[Java lista] String karakter konverzio

Suller András suan2 at freemail.hu
2006. Nov. 26., V, 13:34:30 CET

Szia!

Így látatlanban két probléma lehetőségre tudok gondolni:
- az adatbázis UTF8-as, viszont a stringek eleve rosszul vannak benne
(ezt le lehet ellenőrizni például egy psql konzollal, vagy egy
pgadmin-nal, hogy jól jelennek-e meg az ékezetes karakterek)
- régi jdbc drivert használsz (persze lehet hogy ez nem számít, de hátha
:-))

Ha hülyeséget mondtam, akkor bocs.

Üdv,
psmith