[Java lista] String karakter konverzio

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 27., H, 08:43:43 CET

Szia!

Sajnos egyik eset sem lehet, mert: az ajanlott jdbc drivert használom
(postgresql-8.1-404.jdbc3.jar), és az eltárolt ékezetek jól jelennek
meg a weben, csak a request-nél visszakapott string nem jó.

Az ékezetes karaktereket mindenhol jól látom, pgadmin, psql, html
(hibernate-tapestry web-app)...

Stef