[Java lista] Tacos autocompleter encode

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 27., H, 23:07:31 CET

Sziasztok!

Az alábbi levél után keletkezett a "String karakter konverzio" levelem.
Mivel az a thread eleve halalra volt itelve, mert a kerdes is rossz, ezert
feltettem egy teszt projektet a tacos.uw.hu oldara, hatha valaki veszi a
faradsagot, es belenez a projektbe es megkeresi az ominozus hibat, vagy
legalabbis utmutatast tud adni, mi a baja az ekezetes karaktereknek. Ja a
projekt mar nem hasznal semmi adatbazist, csak egy tomcat kell hozza, tehat
egy hibaforras kilove. A tobbit a weben...
Koszi!

Udv!
Stef

u.i: a remeny hal meg utoljara :-)