[Java lista] Tacos autocompleter encode

Zsombor gzsombor at gmail.com
2006. Nov. 28., K, 11:07:13 CET

On 11/27/06, Stef <stefhun at gmail.com> wrote:

> Sziasztok!
>
> Az alábbi levél után keletkezett a "String karakter konverzio" levelem.
> Mivel az a thread eleve halalra volt itelve, mert a kerdes is rossz, ezert
> feltettem egy teszt projektet a tacos.uw.hu oldara, hatha valaki veszi a
> faradsagot, es belenez a projektbe es megkeresi az ominozus hibat, vagy
> legalabbis utmutatast tud adni, mi a baja az ekezetes karaktereknek. Ja a
> projekt mar nem hasznal semmi adatbazist, csak egy tomcat kell hozza, tehat
> egy hibaforras kilove. A tobbit a weben...
> Koszi!

> [...]

HellĂł!

 Használj UTF-8-at. Mindenhol. Amugy előbb utóbb szivni fogsz. Nagyon. Mint
most is. Szóval ha az operációs rendszered alapból nem UTF-8-at preferálja
mint szöveg file enkódolás, akkor a következőket kell tenned:
1, eclipse-ben jobb klikk a projektre, s ha nem "inherited from
container(UTF-8)" áll a text file encoding-ban, akkor kattints : "Other",
majd "UTF-8".
2, megnézed a java forrásaidban, hogy az ékezetek jól néznek e ki.
3, törlöd a html-edből a charset=iso-8859-2 kitételt.
4, ha nem csak eclipseből akarsz buildelni és tartasz tőle, hogy az ant sem
UTF-8-at használ, akkor a build.xml-edben rakd be minden javac-taskhoz egy
encoding="utf-8" attributumot.
5, futtasd a programot
6, örülj.

ĂĽdv