[Java lista] Tacos autocompleter encode

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 29., Sze, 19:54:09 CET

Szia!

Köszönöm a választ, de a siker elmaradt :-( Pedig nagyon vártam rá...
Átraktam a kódolást UTF-8-ra eclipse-ben, az ékezetek elromlottak, de
kijavítottam mindet. Természetesen cp1250-esen volt, tehát az other kellett.

Sajnos nem stimmel valami, mivel a kódolásban hibát látok. Megnéztem  hexa
nézegetővel és ezt látom:
Az é betű:
*.java-ban: 0xC3 0xA9
logban(tomcat log4j): 0x3F 0xA9
Az ö betű:
*.java-ban: 0xC3 0xB6
logban(tomcat log4j): 0x3F 0xB6

Tehát a 2 bájt közül az első más. Amit visszakapok, ott azt látom, hogy a
0xC3-as byte-ból 0x3F-lesz. Illetve megint hülyeséget akartam írni, mivel
ugye jvm-en belül vagyok, ahol kódolásról szó sem lehet... tehát a kapott
stringből a log4j-vel írt logban látom azt, hogy más a 2byte-os karakter
első byte értéke... talán ez így korrekt megfogalmazás.

Természetesen továbbra is ugyanúgy, jól jelenik meg az ékezet mindenhol,
csak az autocompleter search request-jénél van gond...

Stef