[Java lista] tomcat war deploy fail

Stef stefhun at gmail.com
2006. Okt. 10., K, 17:53:37 CEST

Sziasztok!

A betterpetshop nevu tapestry tutorial-t szeretnem kiprobalni. Letoltottem,
atirtam a jdbc kapcsolatot postgresql-re, majd keszitettem egy war-t az
ant-al. Deploy-oltam a tomcat szerveren, aztan egy Start-ot kattintottam, es
az eredmeny: "FAIL - Application at context path /petshop2 could not be
started".
Atkapcsolatam a tomcat log-jat debug-ra, hogy miert nem tudja elinditani az
alkalmazast.
A catalina*.log-ban ez van:
"INFO: Deploying web application archive petshop2.war
2006.10.10. 17:36:18 org.apache.catalina.core.StandardContext start
SEVERE: Error listenerStart"
Megneztem, es a war file-ban benne van a postgresql jdbc jar-ja, amit
hozzaadtam a projekthez, tehat elmeletileg nem az atirt connection a baja.
Hogyan tudnam a tomcat-et rabirni, hogy tobbet irjon, mint a fenti uzenet,
hogy mi a baja a pelda alkalmazassal?

Stef
--------- következõ rész ---------