[Java lista] oldalkezeles

Cpt cpt at freemail.hu
2006. Okt. 12., Cs, 20:36:19 CEST

Sziasztok,

Csinálnék egy nagyon kicsike web-site-ot, mondjuk struts-cal. A site tartalmaz kb. 5 oldalt, ebből 2 egy dobozos webalkalmazás, amit design-ilag és SSO szinten integrálni kell. Az egésznek valami egybeforrott kinézetet kéne nyújtania (közös menü, fejléc, lábléc). Az a szerencsés helyzet áll fent, hogy tudom, hogy a site nem fog bővülni. Arra gondoltam, hogy nem portálszoftverrel valósítom meg, hanem összedobok egy webalkalmazást. Amit ezzel a döntéssel veszítek, és pedig szükségem volna rá, az egy menü és az oldalak jogosultságkezelése (megjelenhet/nem jelenhet meg). Létezik valami letölthető komponens, ami oldalakat szolgál ki jogosultság függvényében?

(Előny, ha valahogyan össze lehet kapcsolni LDAP-pal.)

Köszi, Gábor