[Java lista] tomcat 5.5 admin, valami nem jó

Sebastian Schmidt sebastian at up42.net
2006. Okt. 13., P, 17:14:06 CEST

Hello!

Segítségre lenne szükségem.
Most állok át a szerveren tomcat 5.0 ról tomcat 5.5 -re, és az adminban
viszem fel a host-okat, alájuk a context-eket. És azt vettem észre, hogy
nem hozza létre magától a conf/Catalina könyvtárba a host nevével az
alkönyvtárakat úgy mint a tomcat 5.0 -ban.
Ez még annyira nem is zavart. Aztán a context-be felvittem datasource-t,
aminek a paramétereit nem tárolta le sehova, és az első restart után el
is felejtette. Viszont ha kézzel létrehozom a conf/Catalina -ba az adott
hostnév konyvtárát, akkor már letárolja a datasource paramétereket,
viszont nem úgy mint a tomcat 5.0, mondjuk egy ROOT.xml -ben, hanem a
conf/server.xml -be tesz mindent.

Egészen biztos vagyok benne, hogy valamit én nem csinálok jól, vagy van
valami beállítás, amit nem találok. Nekem sokkal szompatikusabb volt az,
ahogy a tomcat 5.0 csinálta. Tud valaki valami tanácsot adni nekem, hogy
miként lehetne átállítani ezt a viselkedést?

Köszi szépen,
Sebastian