[Java lista] Tapestry contrib palette

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Ápr. 5., Cs, 15:15:07 CEST

On 4/5/07, Stef <stefhun at gmail.com> wrote:

> [...]
> parameter is updated with a new List of selected objects.
> The order may be set by the user, as well, depending on the sortMode
> parameter.
>
> A lehetseges ertekek egy reszet tartalmazza tehat, pontosabban azokat,
> melye a "jobb" oldalra kerulnek. Csak msot azt nem tudom, hogy mit tegyek a
> listaba, mert mar mindent probaltam. POJO-t, id-t, megnevezest. Egyik sem
> jo...
> Gondolom az kellene a fenti harom kozul, ami alapja a model-ben be tudja
> azonositani az ojektumot :)
>
> Biztos, valami bagatel dolgot szurok el....

Még nem használtam, de szerintem próbáld ki :) Add át üresen a selected
List-át, és a submitnál nézd meg, hogy mit kapsz vissza :) Én arra
tippelnék, hogy a model objektumok kellenének oda. Azt mindenképpen
ellenörizd, hogy legyen értelmes equals metódusa a model objektumaidnak!

ĂĽdv
 Zs

ui. meg lehetne tenni, hogy a lista adminja a mailman-be egy
"first_strip_reply_to=1"-et beállítson? Igy az email cimek nyilvánosak
maradnak, viszont a reply-to fejléceket kapásból lecsipi a mailman, és nem
kapom meg privátba is a mailt, illetve nem fogok véletlenül privátban
válaszolni a listára feltett kérdésekre :)

Zsombor <gzsombor at gmail.com> Ă­rta, 2007.04.05.: