[Java lista] Tapestry contrib palette

Stef stefhun at gmail.com
2007. Ápr. 5., Cs, 21:34:45 CEST

Köszönöm a javaslatot!
Megvan! A POJO-kat adja vissza a List-ben. Tökeletes.... :)
De azert az equals-t lecsereltem az EqualsBuilder()-esre... biztos, ami
biztos....

Stef

u.i: csatlakozom Zsombor javaslatahoz, tenyleg jo lenne az a flag
(first_strip_reply_to=1), ha ezzel megoldhato, hogy a reply-nel ne kelljen
az eredeti feladot kitorolni, hogy csak a listara menjen a level...

--------- következõ rész ---------