[Java lista] [Java Lista] web tools platform + linux

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2007. Ápr. 10., K, 17:43:26 CEST

Kedves Laci!

Nézd meg, hogy a webapp-odat hova map-pelted. Alapértéke a projekt neve.
Új dinamikus projekt esetén a wst még a projekt létrehozásakor felajánlja
a változtatás lehetőségét (később is lehet változtatni).

Például ha az eclipse-ben a webappodat "/demo" néven mappelted be, akkor a
"http://localhost:8080/demo/index.jsp" URL-en tudod elérni (lehet, hogy ez
a projekt neve is, de nem feltétlenül).

Remélem, segítettem,
Chico