[Java lista] [Java Lista] web tools platform + linux

László Balogh sharon0x1 at gmail.com
2007. Ápr. 11., Sze, 12:29:05 CEST

Hali,

köszönöm a válaszokat, sikeresen megkreáltam az első servletemet, tomcatet
sima userként tettem a gépre( bemásoltam a /home/user ) mappába. A WST -vel
inditottam. Minden jól megy. A tomcat/webapp mappában van egy ROOT könyvtár,
abban van egy index.jsp, ami a tomcat kezdőoldala alapból. Ha rootként
inditom a tomcatet, akkor a localhost:8080 -ra ezt a kezdőoldalt jeleniti
meg a böngésző, viszont, ha sima userként akkor erre kapom a 404 -es hibát.
Gondolom nincs rá jogom, vagy lehet valamelyik xml fileban kéne megnézzem.

Zsolt: próbáltam kideriteni, hogy hogy kell megnézni hogy az SELinux
enabled -e, nem találtam, de ma mégegyszer megpobalom kideriteni.

Üdv, Laci