[Java lista] bug vote

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Ápr. 11., Sze, 09:03:01 CEST

Szia,

nagyon köszönöm a válaszodat, sokat segítettél.

Igazad van, nem voltam eléggé alapos, sajnos elkövettem azt a hibát,
hogy nem olvastam el egy olyan későbbi bugnak (az általad említett
6446627, de a többi is gyakorlatilag tömbös esetekre szorítkozik) a
zárójeles megjegyzéseit, amik csak áttételesen kapcsolódnak a
6434149-hoz. De most már tudom, hogy Hemingwayt is érdemes olvasni bug
szavazás előtt, ha áttételesen megemlítésre kerül :-), főleg ha a
legrégebbi, legtömörebben és lényegretörőbben megfogalmazott bug
mindenféle információtól mentes Work Around: N/A, Evaluation: N/A).

(Nyilván gondolhattam volna, hogy nem hiába kapcsolták össze őket, de
arra is vehette volna a beíró a fáradságot, hogy a konkrét bughoz írja
be azt a zárójeles részt, nem egy tömbös esethez, főleg hogy utána
hivatkozik is rá. Sajnos nem mindig van idő arra, hogy hobbiból java
problémás eseteket olvasgasson az ember.)

A dokumentációs javítás nem lett volna rossz, de hát a Sunnál is emberek
dolgoznak...

még egyszer köszi,

attila