[Java lista] bug vote

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Ápr. 11., Sze, 09:51:08 CEST

Szia,

igen, egyszer hasonlóképpen jártam, azóta bármennyire is szorít az idő, igyekszem megnézni legalább a közvetlenül kapcsolt reportokat. Már többször lett így workaround-om, miközben az eredetileg megtalált hibánál workaround N/A volt.

Amúgy nem szemrehányásként írtam, hogy "ha elovasod"... ha így ment volna át, akkor elnézést. Felszólítani mégsem akartalak volna, hogy "olvasd el...", de ezek szerint így sem pontosan a szándékom szerinti lett a fogalmazás. Majd még gyakorlom... :)

De amiért még írok: közben valakitől megtudtam, a legkellemetlenebb az egészben az, hogy a JBoss RMI kliens könyvtáraiban is használják (mint most kiderült, hibásan) a classloader loadClass metódusát. Erről csak maga ez a tény az info, közelebbit nem tudok.

Üdvözlettel,

Iván